sobota, 31 sierpnia 2013

DUPLO. Zwierzęta i płytka. Ćwiczenia małej motoryki.


Od jakiegoś czasu chodziło za mną, 
by sprawdzić, czy Junior potrafi
 użyć siły w swoich paluszkach.

Owszem, ładnie chwyta już od dawna,
jednak nie bardzo chciał pokazać, że umie rozłączyć klocki.
Rozłączanie klocków to nuuuda:))

Ma jednak płytkę.
Niebieską płytkę, którą z niezwykłym uporem wsuwa pod meble.
I na tej płytce postawiłam/przypięłam mu 
zwierzaki - klocki.

Żałuję, że nie nagrałam 
z jaką siłą Junior odczepiał te zwierzaki :)
przy pierwszej próbie.

Ale już wiem.
14 miesięczny Jędrulek potrafi chwycić chwytem pęsetowym
i używając siły odczepić klocek.


Płytki gotowe do akcji:)


Pierwsze próby:)


No i poszło....:)


ech ten słoń...

 

ten słoń trzyma się płytki najmocniej...



ale fajna ta żyrafka:)))



ale dałem mu radę:)


Niebawem następna lekcja:)))

3 komentarze:

  1. Klocki DUPLO to najlepsza zabawka dla każdego małego dziecka - mój syn też je uwielbiał jak był mały. Niezbędnik każdego dziecka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nieprzerwanie od 3 lat ;-) i wróżę im świetlaną przyszłość ;-)

      Usuń
    2. U nas nieprzerwanie od 3 lat ;-) i wróżę im świetlaną przyszłość ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)