piątek, 24 kwietnia 2015

jeszcze o książeczce...



Kiedy szyłam Jedrusiowi książeczkę marzyła mi się taka strona z latarnia morską,
ale skąd wziąć takie światełko?


Przejrzałam breloki na Allegro, latarki turystyczne itp. 
Wszystko za duże, za ciężkie.

Dziś kupując zupełnie coś innego w kiosku
mój wzrok padł na gazetkę Kaczor Donald,
 a w niej gadżet - laserowe pazury ;-)


Rewelacja:-) trzy kolory: czerwony, zielony, niebieski ;-)


Lekko się włączają, super świecą.
Co prawda nie nadają się na latarnię (powinno być białe światło?)
ale na podświetlenie statku kosmicznego (niebieski)
i sygnalizatora dla pieszych (czerwony  i zielony), 
albo w ogóle do stron o kolorach:-)
Da się naszyć z góry na nie jakiś tunel, by były "doszyte" do strony.


Cena powalająca: 7,99 gazeta z pazurkami.
czyli niecałe 3 zł za światełko ;-)

A w kwestii zakupów -od dziś kapitalna seria książek w Biedronce.
Każda 8 zł. 
W środku piękne duże litery.

Książki pełne ilustracje prawdziwych zwierząt, roślin, owadów.
Naprawdę ładne ;-)




Polecamy ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)