poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Karty Świąteczne - Wielkanoc 2015.


Nie miałam w tym roku zbyt wiele czasu na moje karty.

Powstaly trzy.

Wyhaftowany cieniowaną nitką motyw jajka 
naszylam na filc.
Przepikowałam wokół haftu.
Doszylam spód, zrobiłam dziurkaczem otworek,
zamocowałam kółeczko, przez które przeciągnęłam kolorowe niteczki.

Doklejony kartonik życzy w moim imieniu Radosnych Świąt ;-)

Czemu karty/zakładki?

Jakoś od dawna mi smutno, że karta zostaje kartą.

A tymczasem moja karta - gdy minie atmosfera Świąt -  może być zakładką.

Wszystkie trzy trafiły do osób kochających literaturę....
Może będą w ich książkach oddzielały przeczytane od nowego?
Taką mam nadzieję ;-)



PS. Biorą też udział w Konkursie Wielkanocnym na FB ;-)
Tak więc trzymajcie kciuki ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)