niedziela, 20 grudnia 2015

WOŚP - już niedługo zagramy ;-)


Coraz mniej czasu zostało do 24 finału WOŚP.
Za 21 dni zagramy  dla seniorów.



Moja Pracownia zagra jak umie - czyli:

na licytacjach
będzie można wylicytować 
bon (a dokładniej - 5 bonów) na:

- diagnozę neurologopedyczną (dla osób, które potrzebują diagnozy),

lub

- terapię neurologopedyczną  - jednostkę terapeutyczną (45 minutową) 
(dla osób, które są już objęte terapią w mojej Pracowni)

Na ten cel przygotowałam okolicznościowe BONY/Pakiety.


BON ;-)



W środku znajduje się bon i ulotka informująca kim jestem i czym się zajmuję.


Tak prezentuje się pakiet dla Sztabu WOŚP w Kwidzynie ;-)


plus dwa bony dla SZTABU w Prabutach



Mój wkład w 24 finał WOŚP :-)

i to na pewno nie wszystko ;-)

Można również wylicytować taki bon na aukcji Allegro

Uwielbiam ten dzień, gdy gra Orkiestra i zamierzam w nim uczestniczyć
do końca świata i jeden dzień dłużej ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)