poniedziałek, 11 stycznia 2016

Granatowe kapcie... na drutach. ;-)


Świąteczny czas ;-)
Taki czas, kiedy nie trzeba robić nic.

Przeglądając sieć znalazłam kolejne fajne kapcie. 
Tym razem na drutach.



Schemat znaleziony tutaj ;-)

Jest tam narysowana bardzo czytelna instrukcja:


Wyjęłam druty, granatową wełnę i sprawdzam, jak wyjdzie.
Na ten moment już wiem, że muszę zrobić 22 cm, a nie 15-16. 

Widocznie mam większą stopę niż autorka,
ale schemat jest tak wdzięczny, że to niewiele prucia ;-)



Po zrobieniu 22 cm wg schematu zakończyłam 13 oczek,

Po zrobieniu kapcia rozprułam go i zaczęłam spuszczanie oczek na 18 cm. 
Czyli jednak większe niż autorki wzoru, ale mniejsze niż zrobiłam.
Moja stopa (rozmiar 41) potrzebuje 18 cm kapcia 
do momentu spuszczania oczek....

W następnym rzędzie - kolejne 13 oczek 
i wyrobiłam trójkąt wg rozpisanego przez autorkę schematu.

Kapcie zszyłam dość wysoko, bo chciałam, by dobrze leżały na stopie
 i nie spadały mi podczas zajęć.
Ozdobione pomponami ;-)
Cieplutkie i fajne ;-)








Tak więc mam nowe fajne kapcie ;-)
Bardzo fajne kapcie ;-)






1 komentarz:

  1. Kochana, cieszę się,że Cię znalazłam. Dla takiego laika jak ja instrukcja super. Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)