niedziela, 28 lutego 2016

Kolorowe czapki z pomponami ;-) czyli ćwiczymy percepcję wzrokową.


Pamiętacie mój wpis - o ten?

Stał się bardzo popularny, choć niewiele czasu upłynęło od jego publikacji.

Moje dzieci uwielbiają układać te czapeczki.




Pacjenci, z którymi na oddziale pracuję - również.


Zastanawiam się w czym tkwi magia tych czapek.

W rękodziele?

W kolorach?

W pierwszej myśli: mogę takie zrobić?




Dostałam zamówienie na wykonanie takiej pomocy ;-)
Chyba spróbuję raz jeszcze wykonać 30 sztuk ;-)

A Ty głosowałaś już dziś na mój blog?
Jeszcze nie?

No to właśnie teraz jest ten czas
SMS o treści E11243 na numer 7124

Mój blog jest na 14 miejscu, a był już na 9.
Pomożesz mi odzyskać to miejsce?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)