środa, 25 marca 2015

Książeczka Jędrusia - strona nr 2 (instrukcja)


Bardzo mnie wciągnęło szycie tej książeczki.

Oto kolejna strona ;-) 
Męska bardzo ;-)



Do uszycia potrzebowałam filcu, sznurka, tasiemki, kłódki i kluczyka.

Klejem Super Magic dokleiłam z tyłu kłódki małe kółko.
Nastepnego dnia  - gdy klej stwardniał - przeciągnęłam przez nie tasiemkę.


Zawiesiłam kluczyk na tęczowym sznurku.






Sznurek i tasiemkę przyszyłam do filcu.

Miejsce szycia zamaskowałam kawałkiem filcu, 
a na nim przymocowałam oczko na łańcuszku.


Na dole doszyłam dwie kieszonki - na kluczyk i kłódkę.


Ozdobiłam guzikami ;-)




Ćwiczenie wygla tak:
- wyciagam z kieszonek kluczyk i kłódkę.
- otwieram kłódkę,
- wyciągam kluczyk,
- przekładam element kłódki przez kółko
- zatrzaskuję kłódkę
Gotowe ;-)


i teraz:
 - otwieram kłódkę,
- zdejmuję z kółka kłódkę,
- zamykam kłódkę (zatrzaskowa)
- do kieszonek chowam  kluczyk i kłódkę.



Celem ćwiczenia jest:
1. rozwijanie małej motoryki
2. wykonywanie po śladzie wzorkowo-sluchowym 
(pokazuję jak wygląda ćwiczenie, a dziecko powtarza, co zapamiętało)

Zanim przetestuję na Jędrku wyjatkowo kartę testowały dzieci na zajęciach:-)
bardzo im się podobało:-)




Ciekawe, czy spodoba się Jędrusiowi ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)