wtorek, 3 maja 2016

Kapcie - najlepsze z wszystkich.


Od dawna szukam dobrego przepisu na kapcie.
Zrobiłam już 3 pary. 
Pierwsze - świetne, ale muszę zrobić z grubszej włóczki.
To samo drugie,
trzecie - niedokończone.

Czekałam na kolejny numer Czasopisma
Simple Stylish - numer 13.
bo zapowiadał schemat kapci.


Ktoś powie: droga gazeta...
Owszem, nie tania, 
ale projekty i omówione techniki
mają swoją cenę. 

Nie było numeru,
 z którego nie chciałabym zrobić choćby połowy
a z wielu zrobiłam już po dwa-trzy projekty.

Majówka z drutami w dłoni zaowocowała kapciami ;-)

I oto mam, ciepłe, sztywne, dokładnie takie, jak chciałam mieć.


Podobają Ci się? 
Mogę zrobić na zamówienie ;-)


2 komentarze:

  1. Jest Pani prenumeratorka u nich czy u siebie w kiosku? Ja dopiero jestem przy 8 numerze :-( ale fakt warto kupowac ta gazete:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję w kiosku. Jakoś nie umiałam podjąć decyzji o prenumeracie nie zaglądając do środka kilku kolejnych numerów.

      Usuń

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)