środa, 26 kwietnia 2017

Kontrakt logopedyczny. Moje zasady prowadzenia terapii.


Praca logopedy to nie tylko czas spędzony z dzieckiem/dorosłym podczas ćwiczeń.

Żeby jednostka terapeutyczna mogła się odbyć potrzebny jest czas:

- na programowanie terapii,
- na analizowanie postępów,
- na decydowanie, co teraz trzeba zrobić,
- na przygotowanie pomocy, materiałów, wyrazów itp. dla każdego innych, osobnych, dopasowanych.

Ten czas wliczony jest w cenę jednostki terapeutycznej.

Żeby to wszystko zrobić trzeba mieć wiedzę
zdobytą na studiach, kursach, warsztatach i szkoleniach
- wszystko płatne z kieszeni logopedy.

Trzeba mieć też pasję ;-) i serce  ;-)

W mojej Pracowni każdy rodzic otrzymuje kontrakt - do przeczytania do domu i podpisania (jeśli się zgadza).
Kontrakt jednoznacznie opisuje na jakich warunkach odbywa się terapia w mojej Pracowni.
Dzień przed zajęciami wysyłam do rodziców sms-a z przypomnieniem o zajęciach i prośbą o potwierdzenie. Resztę opisuje kontrakt.

Długo pracowałam bez kontraktów, ale gdy rodzice zapominali odwołać zajęcia z odpowiednim wyprzedzeniem, (by można było ten czas wykorzystać do pomocy innemu dziecku) - dojrzałam do kontraktów.
Podpisujemy razem - ja wkładam w zajęcia swój czas, pasję, wiedzę i zangażowanie, rodzice dostają na piśmie zasady korzystania z moich zajęć.

U mnie to działa.
Działało w przedszkolu - w którym prowadziłam prywatne zajęcia, działa w Pracowni.

Jeśli chcesz zainspirować się moim kontraktem do stworzenia własnego powiedz mi o tym w komentarzu i zostaw swój adre e-mail.
Znajdziesz w skrzynce pocztowej mój kontrakt ;-)




"Czas poświęcony na przygotowanie zajęć, które się nie odbędą jest zmarnowanym czasem." Nie marnuj czasu ;-).

PS. Moja skrzynka pocztowa czasem płata figla - sprawdź, czy dostałaś.
 Przepraszam jesli dwa razy, albo wcale. 
Jeśli wcale - napisz do mnie - podeślę z drugiego adresu.

Komentarz zostaw tu: http://www.pracownia-adrianna.pl/kontrakt-logopedyczny-moje-zasady-prowadzenia-terapii/

Łatwiej i szybciej. To moje nowe miejsce w sieci. Zapraszam

386 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego kontraktu, dziękuję za podzielenie się. agatanatajurga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Proszę zajrzeć do poczty ;-)

      Usuń
    2. Chętnie się z nim zapoznam😊 z góry bardzo dziękuję 😊 jpodgorska2@interia.pl

      Usuń
    3. Witam, czy mogę prosić o wzór kontraktu na adres: galda@interia.pl dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja też poproszę i dziękuję :) lepusiak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Proszę zajrzeć do poczty ;-)

      Usuń
    2. Ja tez poproszę i z góry dziękuję za podzielenie się: logopeda.kobylinska@gmail.com

      Usuń
    3. Tez poprosze kaliszlogopedia@o2.pl:)

      Usuń
  3. Dzień dobry, uprzejmie proszę o przesłanie kontraktu na adres: sylwiamak@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, bardzo chętnie zobaczyłabym taki kontrakt. Dziękuję serdecznie karolinapodolak@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chętnie obejrzę karrootka81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie bym zobaczyła martynka13a@gmail.com

      Usuń
  6. Chetnie zobacze na jakim kontrakcie pracujesz. Pozdrawiam! agata_jankowiak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zerknę na taki kontrakt bo chyba warto o tym pomyśleć :) Dziękuję!
    kar.zywicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wieczór ja również chetnie się z nim zapoznam, pskopek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też prosiłabym o kontrakt. Mam ostatnio problem z systematycznym przychodzeniem dzieci na zajęcia n.wie@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Również chętnie zobaczę kontrakt :) pozdrawiam logopeda.strzelce@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również poproszę:) wajcowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi świetnie. Mogę także prosić o kontrakt? marta.skrzypczak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę wdzięczna za przesłanie mi Pani kontraktu. Pozdrawiam
    bearog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę wdzięczna za podzielenie się takim kontraktem (kasia.bialekk@op.pl) Z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez poproszę jullaw@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym stworzyć taki kontrakt dla swoich uczniów (i rodziców), więc chętnie, jeśli można prosić, zobaczę Pani kontrakt. Pozdrawiam serdecznie lilianapolowianiuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę, podeślij,
    kikiriki1@gmail.com
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę o podesłanie kontraktu
    musialewe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Również poproszę: jaskula.logopeda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzień dobry :-) również poproszę :kasiapojasek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chętnie zapoznam się z tym kontraktem: miraj@gazeta.pl Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry, czy ja rownież mogę poprosić o kontrakt? Dziękuję za taki ważny wpis :) logopeda.wilanow@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. hej.. czekam ..adres znasz:) przypomnę logoos22@o2.pl magda

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko błąd w adresie.. Poproszę na logos22@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzień dobry!bardzo potrzebny post. Chyba też dojrzałam do kontraktu. Z chęcią zainspiruję się Pani- janiszka@o2.pl. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,
    bardzo przydatny post!Byłabym bardzo wdzięczna za podesłanie również dla mnie:)marta_makowska@interia.pl
    Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)
    ps. bardzo lubię tu do Pani zaglądać, zawsze znajdę coś fajnego i przydatnego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również poproszę :)
    sandra.szlendak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Super:) Również proszę, będę wdzięczna ;)tunia333@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy ja również mogłabym prosić? :) dominikaczachorowska@wp.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Pasja i serce... wspaniałe słowa:) rena85@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja poproszę katarzynagorska92@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też będę wdzieczna za przesłanie kontraktu julita_rozmus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy i ja mogę prosić o przesłanie kontraktu? Z góry serdecznie dziękuję! :) pola1994@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Także poproszę o Pani inspirację.Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy również mogę prosić o przesłanie kotraktu na adres magdalenabrys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja poproszę :) rosinskamariolaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Poproszę :) gabrielablajer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzień dobry,
    Bardzo ciekawy blog. Czy w nawiązaniu do postu mogłabym otrzymać do wglądu kontrakt. Oto mój mail m.galinska89@gmail.com.
    Pozdrawiam,
    Magdalena Galinska :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy mogłabym również prosić o przesłanie?
    anet1992@wp.pl
    Z góry serdecznie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam. Poproszę również o przesłanie kontraktu �� z góry dziękuję i pozdrawiam. Izakubiszewska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. również poproszę kontrakt dorota.nakielska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również bardzo chętnie zapoznałabym się z Pani sprawdzonym kontraktem :) aleksandraguminska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobry wieczór ja również chetnie przeczytam stworzony przez Panią kontrakt, anjapisarek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Również poproszę - natalkaz123@wp.pl
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam:) bardzo bym prosiła o przesłanie Pani kontraktu dla rodziców marta_krol@ poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się w kolejce i z góry dziękuję zakrzewa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam serdecznie czy mogłabym prosić o Pani kontrakt? klaudia.mrzyglod@gmail.com
    Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Droga Pani Adrianno,
    Będę bardzo wdzięczna jeśli podzieli się Pani ze mną swoim kontraktem :) agnieszka.kasperczuk@wp.pl
    Dziękuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzień dobry,
    również byłabym wdzięczna za udostępnienie Pani kontraktu z rodzicami: katarzyna.konieczna@onet.eu
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Katarzyna Konieczna

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy ja również mogę prosić? :)
    paultan@poczta.onet.pl
    Serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam, ja tez bardzo prosz� iborcz@interia.pl
    Dziękuję, Ilona

    OdpowiedzUsuń
  52. Poproszę o ja☺ olakandzia05@gmail.com dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzień dobry. Chciałbym zobaczyć Pani wersję - Medlein@o2.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Poproszę o wzór kontraktu katarzyna@dajmislowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również prosiłabym o wzór kontraktu. Sama stworzyłam swój ale chętnie rzucę okiem na Pani, być może będzie on inspiracją do zmiany, czy poprawy mojego.
    dorotadobrowolska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzień dobry. Czy można prosić o wysłanie wzoru kontraktu? Z góry dziękuję i pozdrawiam :) annaszelag05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Proszę o wysłanie wzoru kontraktu.Z góry dziękuję i pozdrawiam. andzia3030@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzień dobry,
    fantastyczny pomysł na dobrą i owocną współpracę! Bardzo proszę o o podzielenie się kontraktem.
    Z wyrazami szacunku, MB

    OdpowiedzUsuń
  59. Dzień dobry! Uprzejmie proszę o wzór kontraktu jeśli istnieje taka możliwość. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. Agnieszka
    aga.wojcik19@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam serdecznie :) ja również poproszę wzór kontraktu :) joannaprus89@gmail.com
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam, jeśli mogę to proszę również o przesłanie wzoru kontraktu. Dziękuję za inspirację. Pozdrawiam. magdab20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam, poproszę o kontrakt na pewno pomoże mi przy pisaniu własnego :-) martadrapczuk@wp.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam. Poproszę również o wzór kontraktu. Z góry dziękuję i pozdrawiam. barbara.szczotka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam. Bardzo proszę o wzór kontraktu na anielkaj1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam również poproszę anna_jurek75@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie zobaczę. Także poproszę na email - marta.gutowskaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Dzień Dobry,chętnie się zapoznam z kontraktem który sprawdza się u Pani.,z góry dziękuję i pozdrawiam.....kasiulka24@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Również bardzo proszę o taki wzór. Mam ciągły problem z podejściem rodziców do terapii i może taki kontrakt jest jakimś sposobem. Podaję e-maila: magdalena.em@poczta.fm.
    Pozdrawiam serdecznie, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeżeli mogę prosić o przesłanie wzoru takiego kontraktu będę wdzięczna może to zachęci rodziców do większej pracy i inaczej potoczą się losy terapii ich dzieci. Mój adres janina.misiura@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajny pomysł. Nie pomyslalam o tym jakoś... Spisuje kontrakty z uzniami czasem. Mogę prosić o przesłanie? A.kolanowska@wp.pl. Pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo proszę o przesłanie Pani kontraktu - katarzynaajnenkiellos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja również proszę o wysłanie kontraktu :)
    kamila.fidala93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja również bardzo prosze o kontrakt;) Mam Pani pomoce do /k/ i bardzo często wykorzystuję;) kasia.kwiatko1988@gmail.com Dzięukję;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo chętnie dowiem sie jak wyglada taki kontakt oto moj adres ola.kapica@gmail.com :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  75. Również poproszę: blonska1987@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  76. Z miłą chęcią zapoznam się z tym kontraktem. Muszę zmienić coś w swoim gabinecie �� goskaha@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Dzień dobry ;) również chętnie zapoznam się z takim kontraktem. (msztubecka@gmail.com)
    Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Czy i ja mogłabym prosić o przesłanie kontraktu?
    annadzida@interia.eu
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam serdecznie
    Proszę o informację na alogos19@wp.pl
    o wzór takiego kontraktu.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Dzień dobry. Proszę o przesłanie wzoru kontraktu na adres k.winnicka.pedagog@gmail.com
    Serdecznie dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  81. Poproszę wzór jeśli można milka_509@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam, bardzo prosze o wzor kontraktu. natalaa16@o2.pl serdecznie pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Czy i ja mogę prosić o wzór kontraktu? monika.jakubek@op.pl
    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Również stoję przed koniecznością podpisywania kontraktów z rodzicami. Serdecznie proszę o inspirację. Pozdrawiam
    Aga
    kaleciakm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgadzam sie z pania calkowicie.Będę wdzięczna na przesłanie kontraktu mage_20@tlen.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. ajazwiec@wp.pl
    Poprosze :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. I ja poproszę :)
    joannaduma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Jeśli można poproszę o przesłanie na adres marta.s.kaminska@gmail.com Dziękuję za pomysł i pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam ponownie. Poproszę o kontrakt. Z góry bardzo dziękuję.
    paulinamalota.logopeda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Czy ja także mogę prosić o przesłanie takiego formularza? logopeda.zgierz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Czy mogę prosić o przesłanie? ewa.widz@op.pl dziękuję ��

    OdpowiedzUsuń
  92. Byłabym bardzo wdzięczna za przesłanie kontraktu. ewelinakowalczk-90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Poproszę i ja wzór kontraktu :-) logo.med14@gmail.com
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo proszę o wzór kontraktu. Z góry dziękuję:
    logos.ek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja również poproszę i z góry dziękuję. kar.wesolowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Proszę o kontrakt. Dziękuję serdecznie. ol.ka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja również proszę o kontrakt na adres:joannajurasik@gmail.com Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo proszę o Pani kontrakt. Bardzo dziękuję. mgoniam@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  99. Witaj.Z wdzięcznością skorzystam z Twojego doświadczenia i może skoryguję moja umowę z rodzicami. Proszę o umożliwienie mi zapoznania się z Twoim kontraktem. Pozdrawiam. Dobrosia doewa1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo ciekawy blog - super pomysły i inspiracje :)
    Ciekawa jestem co tez Pani zawarła w tym kontrakcie?? czym znów mnie Pani zaskoczy?:)
    Bedę niezmiernie wdzięczna za przesłanie.
    Pozdrawiam as83@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem bardzo ciekawa jak wygląda kontrakt 🙂 poproszę Andrejczuk.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Poproszę o kontrakt ikarka82@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  103. Po Proszę I ja gosia-first@wp.pl. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  104. Dzień dobry. Bardzo proszę o przesłanie kontraktu. Chętnie się z nim zapoznam. logodob@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Poproszę Aga.tymula@wp.pl Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  106. Również chętnie spojrzę na Pani kontrakt. Sama przygotowuję się do stworzenia własnego. Uprzejmie proszę o przesłanie na krzysiaciepluch@gmail.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)