niedziela, 27 stycznia 2019

Terapia ręki - szkolenie idealne.


Mam  za sobą jedno szkolenie ręki. Zrobione dawno.
Szukałam czegoś o większym zakresie.

Znalazłam tu:


(zdjęcie z FB - mam nadzieję, że mogłam udostępnić)


Nikt mi nie polecał, nie czytałam opinii - wybrałam.

Pojechałam.




                                                     Nie wiem kiedy minął cały dzień.....

W wielkim skrócie:

- warto spędzić cały dzień na tym szkoleniu.

- materiały opracowane cudnie, wydrukowane w formie podręcznika, 
na grubym papierze, jednostronnie - można sobie było uzupełniać notatkę.

- olbrzymi zestaw pomocy do terapii ręki - można było dotknąć, pomacać. 
Urzekło mnie kilka i to, że.... większość mam ;-)

- bardzo duża, wygodna sala. część szkolenia na krzesłach, sporo na podłodze,

- możliwość nauczenia się masażu (łącznie z pokazem na sobie - przez prowadzącą)

- praca w grupach, zespołach,

- kawa/herbata/woda dostępna przez cały czas ;-)

- niezwykłe zdyscyplinowanie czasowe prowadzącej 
(na mnie zrobiło to ogromne wrażenie)

- świetny dystans prowadzącej do siebie ;-)

- głos prowadzącej - muszę to napisać jako neurologopeda
 - w ostatniej minucie szkolenia mówiła tak samo jak w pierwszej. 
Świetna emisja, dobre tempo - głos, którego można słuchać;

- ogrom wiedzy podanej w taki sposób, 
że odkrywałysmy w sobie oczywistość tych prawd,

- przekazanie nam od podstaw wiedzy, potrzebnej do diagnostyki i terapii.

- wyposażenie w wiarę, że umiemy pomóc,

I jeszcze - osobiście bardzo lubię, gdy prowadzacy wyświetla jeden slajd i z życia/pasji/pracy prowadzi szkolenie, a nie gdy wyświetlane i odczytwane są slajdy, które trzeba przepisać.

Szkolenie prowadzone przez  panią Katarzynę Gromelską 
znalazło się wśród moich szkoleń idealnych, wartych polecenia,
a podnoszę swoje kwalifikacje od 23 lat - tyle pracuję w zawodzie.





Tu można znaleźć wykaz moich szkoleń.

3 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Ja robiłam w listopadzie u dr J. Szmalca. Niesamowity człowiek! U mnie mnóstwo praktyki. Właściwie cały kurs był praktyczny, ale to cenię najbardziej :).
    Gdyby Pani miała możliwość skorzystać kiedyś ze szkoleń p. Szmalca - polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkolenia są niezwykle ważne w kontekście podnoszenia swoich własnych kwalifikacji. Każdy pracodawca to doceni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)