niedziela, 19 listopada 2017

Entrelak - czyli jak zdradziłam Virusa ;-)


Do tej pory moje ręce stworzyły pięć chust w technice Virus Tuch.

pierwsza ;-)

druga :-)

trzecia :-)

czwarta ;-) - na fotce jeszcze nie ukryte nitki.

i ostatnia ;-)

...ale chodził za mną nowy wzór - tyle, że wyglądał na bardzo trudny.

Nie dawał mi spokoju, więc wzięłam resztkę włóczki z chusty, druty,
tablet z filmami na YT i oto moje początki ;-)




Potem  - natchniona taką chustą zaczęłam szukać wzoru na ażurowy liść:
ooo taki:


Zdjęcie z bloga:  bajkowe koronki

Nie znalazłam, ale znalazłam taki film i zrobiłam swój listek:


W nocy skończyłam swoją próbkę schematu.

Zrozumiałam, pokochałam, już wiem, że jestem gotowa na nową chustę.

Na jakiś czas zdradzam Virus Tuch - z entrelakiem ;-)

Marzy mi się taka:

(na zdjęciu - po zblokowaniu, więc nie jest taka "sprężysta" jak podczas robienia,)

albo taka:


Albo taka....


przekopałam Internet, zasięgałam opinii - zamówiłam włóczkę:



i niecierpliwie czekam na kuriera.

Zajrzyjcie zobaczyć co powstało z tej kolorowej próbki ;-)



Entrelak moją nową miłością.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)