sobota, 19 marca 2016

Ciepło mi na sercu ;-)



Przychodzą na moją skrzynkę wiadomości.
Wiadomości serdeczne, bardzo ciepłe - od zupełnie obcych ludzi.
Sprawiają, że mimo zmęczenia chce się siadać do komputera, 
żeby  dzielić się swoimi pomysłami, doświadczeniem;
żeby publikować nowe ...


"Jest mało osób w naszym gronie logopedów, 
którzy dzielą się swoimi materiałami i doświadczeniem za darmo, 
tym bardziej jeszcze raz dziękuję.
I z niecierpliwością oczekuję kolejnych
 i dla mnie inspirujących publikacji:)


"Pani Adrianno bardzo Pani dziękuję za odpowiedź.
Utwierdziła mnie Pani w przekonaniu, 
że dobrze robię i nie ma co zmieniać zdania. 
Bardzo było mi potrzebne takie spojrzenie 
z boku kogoś obcego (nie z rodziny).
Pozdrawiam i życzę miłego dnia  
a po południu będę dalej czerpać radość z zabaw z synem,
ze wspólnego czytania i liczenia, nawlekania koralików 
i 1000 innych fajnych rzeczy, które możemy robić razem."

Jestem zachwycona pracownią:-) 
Żałuję, że nie znałam tej strony wcześniej. 
 Widać, że ta praca to Pani pasja. Tak trzymać! 
Podziwiam i trzymam kciuki za kolejne inspiracje.

....i wiele wiele ciepłych słów w komentarzach.


Lada chwilka nowy wpis ;-) Zajrzyjcie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)