niedziela, 29 października 2017

Kolejna karta Soyvisual - Halloween



Wiecie jak lubię budować komunikację?
Bardzo lubię.
Bardzo lubię też fajne pomoce, 
które ułatwiają dzieciom znaleźć słowa.

Odkąd systemtycznie zaglądam na stronę Soyvisual 
mam takich pomocy znacznie więcej.
Można je zobaczyć tu i tu.

Dziś kolejna do kolekcji - z tematem jak najbardziej aktualnym.

Nie wnikam, czy to święto jest w naszym kalendarzu, czy nie.

Dzieci lubią dynie, pająki, czarownice i cukierki,
więc niech mają możliwość o tym mówić :-)


Jeśli chcesz kartę w lepszej rozdzielczości zostaw dobre słowo i e-mail w komentarzu.

Jesli potrzebujesz inspiracji do dekoracji gabinetu - proszę bardzo ;-)
Wyszperane w przestrzeni Internetu:

   
 

Jeśli chcesz fajne karty pracy - mam takie:

 

 

 



Mogę wysłać całość.
Chcesz? 

Ten blog jest już starym blogiem. Jeśli chcesz materiały zostaw komentarz tu: 

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja również poproszę hallowen oraz kartę budowania komunikacji karolinex@tlen.pl z góry bardzo dziękuję

      Usuń
  2. Super! ;) poproszę cały pakiet hallowen plus kartę do budowania komunikacji ;) Dziękuje za to,że się Pani dzieli :) angelikastepien283@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Super pomoce :-) Poproszę o cały pakiet na maila: j.z.manska@gmail.com. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bardzo proszę :-) mwwitasik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba błąd w adresie, bo wraca poczta, ale kombinowałam i może doszło?

      Usuń
  5. Świetne.przydałoby sie będę wdzięczna za przeslanie katarzynka206@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Adrianno. Jak zwykle u Pani kopalnia pomysłów. Poproszę halloweenowy pakiet na adres magda.krupinska@interia.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry wieczór! Ja także poproszę o ten strrrasznie przydatny pakiet ;-) kwiatek.logopedia@gmail.com - Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne pomysły. Bardzo przydatne pomoce. Proszę o zestaw na adres magdalena.zalugowicz-moso@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę o cały pakiet na kasia_sztybor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! <3 :)
    Poproszę o przesłanie: ewelina_rybaczek@wp.pl

    Dziękuję :)!!

    OdpowiedzUsuń
  11. poprosze saduraangelika@yahoo.fr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)