wtorek, 16 stycznia 2018

Całkiem prywatnie - o spełnianiu własnych marzeń.


Mam marzenia.

Mam ich niewiele, ale ciągle mam.

O tym jak ważne są marzenia i po co są marzenia możesz posłuchać tu:


Dobra kawa, 20 minut wolnego czasu i nic nie będzie jak było wcześniej ;-)

O marzeniach zaczyna się w 9 minucie, ale nie omińcie wcześniejszych minut ;-)


Moje pierwsze z marzeń szło sobie ze mną ponad 35 lat, może nawet więcej.


Dawno temu (miałam wtedy może 5,6 lat?)
jeździłam z rodzicami do znajomych.

Ot takie niedzielne spotkania przyjaciół.
Dorośli grali w karty, dzieci bawiły się.

Znajomi rodziców nie mieli dzieci.
Mieli piękne miekszanie pełne ciekawych rzeczy.
Były lata 70-te.
Wszyscy wtedy mieli tak samo w mieszkaniach, 
ale tamto mieszkanie na długo utkwiło mi w pamięci.

Było zupełnie inne, choć w bloku.

Pani domu przygotowywała dla nas (trzech sióstr) ciasteczka, napój.

Dawała nam też do zabawy butelkę.

Nie, to nie była zwykła butelka

To była butelka z pozytywką.

W szklanej kopule tańczyła baletnica.

Wpatrywałyśmy się w nią z uwielbieniem.

Dźwięk tej pozytywki długo jeszcze słyszałam.
Kojarzył mi się wtedy z niewyobrażalnym bogactwem.
Bo skoro ktoś pije  z takich butelek, to musi być bardzo bogaty.

To były myśli pięcioletniej dziewczyki ;-)

Szukałam potem takiej butelki,
ale ciężko było ją gdziekolwiek wypatrzeć.

I oto nagle znalazłam przypadkiem na Allegro.

Miała w sobie jeszcze alkohol z tamtego okresu,
ale cenę miała zaporową.

Nie ucieszyło mnie, że sprzedawca z czasem opuścił cenę 
z 2000 zł na 1500 zł.



I oto nagle, tuż przed Świętami Bożego Narodzenia
 trafiłam na inną aukcję.


Z drżeniem serca czekałam na przesyłkę.
Było z nią trochę zawirowań, 
ale w końcu dotarła 

i oto moje marzenie z dzieciństwa spełniło się.


Mam swoją własną baletnicę.
Za 96 zł :-)


Jędruś ją nakręca i patrzy w nią takimi oczami,
jakimi ja wpatrywałam się 40 lat temu.....

Marzenia trzeba mieć.
Trzeba je spełniać, ale koniecznie nadal jakieś posiadać ;-)

Mam jeszcze inne marzenia.
Kiedyś je spełnię, są w zasięgu ręki ;-)

Moja pozytwka:



Na filmie kawałek, gra baaardzo długo ;-)

Macie marzenia?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)