poniedziałek, 18 maja 2015

Pierwsze urodziny fanpage Pracowni.



To dziś ;-)

Dziś mija rok,  gdy moja
Pracownia Terapeutyczno-Artystyczna "Adrianna"
pojawiła się na FB.

Nie spodziewałam sie, że zajrzy do mnie i polubi stronę niemal tysiąc osób ;-)

Każdemu z osobna i wszystkim razem bardzo dziękuję.

Z tej okazji mamy:

Wirtualnego szampana:-)


Wirtualny tort :-) 


Przypadkiem jest na nim moje imię,
 ale i moja ulubioma pomoc do pracy z dziećmi ;-)

Mam też osiem prezentów, które powstają w mojej Pracowni.

Tak więc od dziś przez dwa tygodnie można wygrać nastepujące gadżety:

1. Dwie osoby mogą wygrać motek wełny na energetyczną chustę:



2. Dwie osoby moga wygrać misia 
- do wyboru jest Stefan (wersja bardziej męska) i Halinka (wersja dziewczęca )


3. Jedna osoba może wygrać moją autorską pomoc do terapii  
(szczegóły jak jej używać można podejrzeć  na FB )


4. Dwie osoby mogą wygrać bon podarunkowy 
(Mieszkańcy Kwidzyna i okolic - bon do zreazlizowania na terenie Kwidzyna
 od 1 września, szczegóły na priv)
Będą dwa losowania - jedno dla mieszkańców Kwidzyna
 i drugie dla pozostałych chętnych.


5. Jedna osoba może wygrać komplet kart okolicznościowych wykonanych przeze mnie. 



W skład kompletu wchodzi:
1. karta z okazji zdanych egzaminów (fajna na matury i inne ważne egzaminy)
2. Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej.
3. karta z okazji urodzin dziecka
 Fotka nie oddaje uroku kart.

6. Dla tych, którzy lubią napięcie są przygotowane dwie niespodzianki ;-)


Zostaną rozlosowane wśród wszystkich biorących udział
 w Urodzinowej Rozdawajce ;-)

Zaczynamy świętować ;-)

Co trzeba zrobić, by wygrać?

Do dnia 31.05 - do godziny 23.59
1. Polubić fanpage Pracowni.
2. Udostępnić publicznie na FB post o Urodzinowej Rozdawajce.
3. W komentarzu wpisać na co macie ochotę:-)



PS. Z historii Pracowni:

Pracownia Terapeutyczno-Artystyczna 'Adrianna" powstała 10 kwietnia 2004 roku 
i działa (z mała przerwą na urodzenie Juniora) do dziś.

W obszarze terapii:

OFERUJĘ:
-         diagnozę neurologopedyczną
-         korekcję wad wymowy u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym,
-         wczesną profilaktykę logopedyczną, a w niej terapię wspomagającą rozwój mowy dzieci 2-3 letnich,
-         terapię afazji,
-         terapię dziecka z wadą słuchu,
-         konsultacje logopedyczne,
POSIADAM:
-         15-letnią praktykę zawodową,
-         Certyfikat Zawodowy Polskiego Związku Logopedów nr 773/11/0058/2005
-         stopień awansu zawodowego nauczyciela: logopeda dyplomowany

w obszarze rękodzieła:
- szyję maskotki i patchworki,
- wytwarzam swoje pomoce do terapii,
- szydełkuję,
- wyszywam haftem krzyżykowym,
- nieobca mi frywolitka, sutasz, biżuteria,
- tworzę karty okolicznościowe

2 komentarze:

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)