wtorek, 17 lipca 2018

Grinda - chusta (wyzwanie w grupie)



Nadszedł czas dziergać wspólnie. 

Dziś zaczynam ;-)

W grupie na FB rozpoczyna się wydarzenie 
- co tydzien kawałek chusty do zrobienia.

Wzór Grinda.



Przyznacie, że piękny?

Zamówiona nitka dotarła błyskawicznie
 tak więc dziś siadam i zaczynam pierwszy kawałek.
Zamówiłam 1200 metrów (na chustę potrzebne jest około 1100m).



Trzymajcie za mnie kciuki, by mnie nie pokonała ;-)

Wydarzenie na FB znajdziecie tu , ale trzeba być członkiem grupy

edit: 
Pierwsza część zrobiona w jedno długie popołudnie ;-)


Dziś (18.07.2018) ma być dostępna druga część ;-)

Edit. 29.07.2018

Część druga pruta miliona razy, w końcu zrobiona od nowa ;-)


Jest już część trzecia - "się robi" ;-)







12 komentarzy:

  1. Link do wydarzenia mi nie działa :-(
    A kolor włóczki piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wysyłam Ci link na FB. Czy komuś jeszcze nie działa link?

      Usuń
  2. Ojej, kolejna. Super. Podwójne super, bo ja wciąż przy Strzałce ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka Klecha2 sierpnia 2018 03:41

    Podziwiam:) Cudna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba,ale już pewnie za pożno na udział w wyzwaniu,bo jak zauważyłam dziewczyny mają już swoje piękne chusty ukończone...poczekam na następne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mozna zrobić bez wyzwania. Chusta jest tego warta <3

      Usuń
  5. O jakie wyzwania tak naprawdę chodzi. Może mi ktoś to wytłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu w grupie na FB spora grupa czekała tydzień na wzór kolejnej części chusty Grinda. WIele zrobiło na czas, ja jeszcze nie ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)