czwartek, 29 stycznia 2015

Puszki z aukji WOŚP ;-)

Pochwalę się czymś...tym razem przychodzę jako chwalipięta Emotikon wink

W niedzielę przegladałam aukcje Allegro WOŚP w poszukiwaniu perełek.
Troche czasu mi to zajęło i ... znalazłam Emotikon wink

Oto moja najnowsza pomoc do terapii.



Zakupiłam w licytacji dwie metalowe puszki - identyczne.


Na puszce jest 6 postaci zmontowanych z trzech części.
Puszka zbudowana jest z segementów.

Można ją całkiem rozmontować.



Można tylko przesuwać obręcze zmontowanej puszki.

Zrobiłam zdjęcia postaciom, wydrukowałam, zalaminowałam.


Powstała pomoc podobna do tych oryginalnych układanek,
ale 3D.
Idealnie pasuje do rączek. 
Junior jej nie wypuszcza Emotikon smile


Wysokość puszki:
średnica: 

Kartki z postaciami mieszczą się w środku.

Napisy na pokrywce nie są polskie, ale pod spodem jest polska naklejka - ciastka Emotikon wink
Pewnie były gdzieś w marketach.

Można układać wg karteczki, wg wzoru na drugiej puszce.



Można każdą część budować w górę ze zdjętych wcześniej obręczy.
Można dla żartu zmontować "dziwoląga" Emotikon wink

Ze starszymi dziećmi można "dziwolągom" nadawać nazwy
 złożone z nazw postaci, które wchodzą w skład "dziwolaga".

Jestem zadowolona:-) 
Wspomogłam WOŚP i mam coś fajnego:-)
satysfakcja podwójna Emotikon wink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)