niedziela, 28 lutego 2016

Etui na tablet.


Weekend to dni, gdy na zmianę: 
sprzątam, gotuje, bawię się i odpoczywam.

Do tego - coś tworzę - zawodowego lub niekoniecznie.

W końcu mój blog to: praca i pasja.

W oczekiwaniu na nocne wyniki rankingu konkursu BLOG ROKU 2015

robiłam etui na tablet.



Projekt znaleziony w czasopiśmie Robótki na drutach.

Trochę go zmodyfikowałam - nie wyszywałam głowy liska,
tylko wrabiałam pomarańczowy kolor.

Coś mi tam przesunęło się w schemacie,
ale to nic ;-)


Jak na pierwsze próbki w robótkach użytkowych 
zaliczam etui do udanych ;-)

 Mój tablet zyskał ubranko ;-)


Jeszcze nie robiłaś? Zrób ;-)



Oddalam się do szlifowania kart do analizy słuchowej słowa,
a Ty - jeśli jeszcze nie glosowałeś/głosowałaś - zagłosuj na mój blog
w konkursie BLOG ROKU 2015

SMS na numer 7124 o treści: E11243



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)