wtorek, 16 lutego 2016

Układanka ze starych klocków.


Dawno dawno temu znalazłam w przestworzach Internetu
 fajne układanki.
Autorem/autorką jest Cheryl.Style.com

Można nimi okleić stare klocki.

Tak też zrobiłam.

Wydrukowałam, zalaminowałam.
Podkleiłam dwustronną taśma klejącą i nakleiłam
na stare klocki.

Drugi wydruk zalaminowałam jako wzory do układania.
Mam jeszcze trzeci wydruk - zalaminowany
 i rozcięty na poszczególne postacie.

To bardzo fajny przerywnik w ćwiczeniach.

Dzieci od zawsze lubiły układać z klocków obrazki.
Układanie wg wzoru to bardzo fajne ćwiczenie percepcji wzrokowej, 
a dokładnie - analizy i syntezy wzrokowej.

Wersja dla chłopców wygląda tak:

Materiał przygotowany do oklejenia starych klocków (moje są plastikowe)


Na drugiej fotce - wraz z zestawem wzorów do układania.


Tak wygląda ułożona jedna z postaci. Na fotce - ułożona na płasko.
 Można układać również tworząc wieżę.


Mam też wersję dla dziewczynek ;-)

Na fotce - pierwsza z kostek czeka na oklejenie ilustracjami tułowia.
Głowy i nóżki już gotowe do układania.




Postacie można układać również tworząc wieżę.

Najlepszą zabawą jest również mieszanie klocków,
 czyli dla zabawy układanie zupełnie niezgodnie ze wzorem.



Jeśli podoba Ci się taki przerywnik w pracy terapeutycznej, 
lub chcesz zrobić swojemu dziecku  - nie ma lepszej zabawy ;-)

Materiał można pobrać stąd.

Jeśli masz problem z pobraniem ze strony
- zostaw komentarz i swój adres e-mail.

Mogę przesłać plik gotowy do wydruku.
W pliku są dwie kartki A4 - na jednej zestaw dla chłopców,
na drugiej - dla dziewczynek.

....a jeśli pobrałaś/pobrałeś i zrobiłaś/zrobiłeś - też napisz ;-)
Lubię, gdy tu jesteście ;-)

2 komentarze:

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)