czwartek, 2 kwietnia 2015

Książeczka dla Jędrusia - strona nr 9.


Do uszycia tej strony potrzebne mi było niewiele czasu.
Może dlatego, że główni bohatoerowie powstali jakiś czas temu?

Próbowałam zaadaptować planszę(uszytą wtedy) na stronę książeczki, 
ale była za szeroka i za krótka.

Postanowiłam uszyć nową.

W dole strony wszyłam kieszonkę na zamek,
doszyłam paski tworzące szachownicę.



Mam więc w książeczce dla Jędrusia grę w kółko i krzyzyk,
oraz planszę do układanek lewopółkulowych.


Mam też wcześniej przygotowaną ksiażeczkę do pracy 
- widać ją nad poprzednią planszą.

Króliki będą dziś miały podszyte metalowe kółeczka,
a na planszy będą naklejone magnesy
- czyli rozwiązanie użyte w pierwszej stronie książeczki 
po tygodniu testów zamocowania na rzepy.


Po skończonej pracy króliki i marchewki wędrują do kieszonki i zamykamy suwak.


Resztę wieczoru spędzam z igłą w dloni.
Powstaje nowa strona - dość pracochłonna,
ale bardzo mi się podoba.
Powinnam zdążyć do jutra  ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)