niedziela, 1 lutego 2015

Kiedyś wyszywałam dużo.....

i mam kilka swoich prac ;-)


Niech będzie, że tu wrzucę... kwiaty ;-)

1. Moja ulubiona serweta w maki ;-)


2. Słoneczniki (było z nimi trochę pracy..)


Kącik w salonie (kiedyś)

3. Fiołki (prezent dla teściowej) wyszywane  xxx na lnie.


4. Poziomki - na kartę okolicznożciową


5.Ulubione iglaki - zdobią mój Gabinet ;-)


6. Pierwszy z tulipanów - początkowo był w ramce...

potem wyszyłam resztę. Wszystkie razem wszyłam w makatkę.



7. Maleńkie dekoracje


8. Tulipany - wyszywane na drukowanej kanwie

9. Róża


10. Kaktusowe trio 


11. Martwa natura



12.  Ulubiony tulipan, a niedawno odkryłam, że z tej serii jest jeszcze irys....


13. Miniaturki kwiatów - każdy obrazek jest wielkosci paczki papierosów.


14. Kalendarz :-)

styczeń

luty


marzec


kwiecień


maj 


czerwiec


lipiec


sierpień


wrzesień

pażdziernik


listopad


grudzień



i brelok do nożyczek, bo ciągle je gubiłam ;-)


i to nie wszystko ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)