niedziela, 1 lutego 2015

Wyszywane dla dzieci...

oprócz kwaitów wyszywałam tez dla dzieci:-)

swoich i nie tylko;-)


To był mój pierwszy obrazek - wyszyty 15 lat temu - klaun dla mojej Oli.
Wyszywałam go zaraz po wyjsciu ze szpitala z maleńką Olą  - czyli 15 lat temu. 


potem niesmiało - też dla Oli:



pierwsza poduszka z BU ;-)

worek do przedszkola

 Krecik

 Słoń Babar


Bob Budowniczy

Arielka

Te kwadraty wyszywałam do kołderki dla Oli ;-)

Poduszka z baletnicą 

torba z kucykiem Pony 





W miedzyczasie stopki dla maluszków ;-)






                                                         
                                                           Prezent dla siostrzenicy:-)

Prezent dla siostrzenicy:-)


                                                              Prezent dla siostrzenicy:-)

Prezent dla siostrzeńca ;-)  


prezent dla siostrzeńca ;-)


prezent dla siostrzenicy - na książeczkę ;-)



I kwadraty do kołderek w projekcie "Kołderka za jeden uśmiech"






















i ostatni  - dla mojego synka ;-)


uffff ;-)






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)