środa, 4 lutego 2015

Słowa na patyczkach

Jakiś czas (dość odległy;-) temu urzekły mnie puzzle do nauki czytania wyszperane na stronie bielemorele
Pięknie wykonane, świetne. 
Z serii pomocy, jakie bardzo lubię.





O sposobie wykonania i materiałach można poczytać tutaj:http://www.bielemorele.pl/puzzle-do-nauki-czytania/.

Moje dzieci na terapii bardzo lubią obrazkowe patyczki. Widać fajne skupienie u tych, które w układaniu pomagają sobie czytaniem. Także u tych dzieci, które układają obrazek nie znając liter i w tych, i tych którym obecność litery pomaga w prawidłowym ułożeniu patyczka w przestrzeni (litery są na dole). 




Koniecznie muszę nakleić nasze zdjęcia na patyczki dla Jędrusia Emotikon wink




8 komentarzy:

  1. O ! Mamy kupny taki zestaw , ale wasz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kreatywnymaks.blogspot.com/2015/02/puzzle-literowe.html

      Usuń
    2. Dziękuję ;-) też go podpatrzyłam, ala nie umiałam mu się oprzeć:-) Jędrek też ;-)

      Usuń
  2. Ale rewelacyjny pomysł, w dodatku dziecko może uczestniczyć w "tworzeniu" materiałów dydaktycznych. Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie - od roku niezakurzone :O) A pannie stukną 4-lata! Dziękujemy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze się z nimi nie spotkałam ale są rewelacyjne :) musimy je mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) ja nieustannie używam swoich do pracy z dziećmi;-)

      Usuń

Dziękuję za Twoje słowa ;-) Są inspiracją do mojej dalszej pracy ;-)